donderdag 8 mei 2014

Online lenzen bestellen update

Vorige week berichtte ik al over mijn overpeinzingen over online lenzen bestellen. En vandaag heb ik dan de knoop doorgehakt. Ik krijg 28 mei mijn laatste pakketje binnen en per juni ga ik online mijn lenzen bestellen. Ik heb dan nog lenzen t/m eind juni, zodat ik de 2de helft van het jaar volgens het nieuwe systeem kan gaan werken. Ik ga dit jaar al flink wat geld besparen, omdat ik nog genoeg vloeistof heb liggen en ik mijn oogcontrole dit jaar ook al gehad, zijn dat kosten waar ik dit jaar geen rekening meer mee hoef te houden. na een snelle berekening voor dit jaar komt het neer op 75 euro besparing in het 2de deel van het jaar.

Het opzeggen van het contract ging overigens supersimpel. Even bellen en 2 minuten later was alles gepiept. In ieder geval een fijne ervaring bij Eyewish. Zorgt er in ieder geval voor dat ik daar graag naartoe ga in de toekomst voor de oogcontrole ieder jaar en ook eventueel voor een nieuwe bril in de toekomst.

6 opmerkingen:

  1. Met Bates bespaar je nog meer. Www.volzicht.nl en zoeken op bates.
    Ik had vroeger een dubbel focus bril. Nu geen bril.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Klinkt goed! Ook fijn dat ze bij Eyewish niet moeilijk deden. Ergens ook slim, want nu heb je een goed gevoel bij hen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is eens een keer positief en dat hoor ik graag. Meestal gaan berichten over slechte service. Fijn om te horen dat het ook anders kan. En wat een besparing zeg. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Koop al jaren mijn daglenzen online bij lensway. Af en toe je ogen laten controleren en klaar is kees. Scheelt mij en hoop geld.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Komende week ga ik mijn eerste lenzen bestellen, zal dus binnenkort eens kijken welke webshop de goedkoopste is voor mij

      Verwijderen
  5. Tegenwoordig bestelt bijna meer dan de helft online als je alle aanbieders wil vergelijken, neem dan een kijkje op ww.lenzen-vergelijken.nl

    BeantwoordenVerwijderen